Příspěvky na sociálních sítích Facebook a Instagram (z nichž některé jsou zároveň umístěny na citylight vitrínách v centru Brna) zobrazují portréty našich pracovníků, kterým aktuální situace neumožňuje vykonávat svoje původní povolání. Fléda při plném provozu dává práci několika desítkám lidí různých profesí: od zvukařů a osvětlovačů až po dramaturgy nebo barmany. Ti všichni se museli se současnou situací vypořádat po svém, a často se museli profesně přeorientovat, většinou na různé manuální práce.
Výsledná zpráva sloganu celé kampaně je zakončena optimisticky: vyhrajeme! Přestože současná situace se (nejen pro kulturu) zdá bezvýchodná a hromadné akce není za současných podmínek možné pořádat, věříme, že toto těžké období přečkáme, a hned jakmile to půjde, budeme znovu pořádat koncerty a akce. Byli bychom rádi, kdyby zpráva naší kampaně vlila do žil optimismus všem.